Я сипете масло във вода и виште кое остава отдолу. Освен това маслото гренясва и пада. Варианта е грес да се разбърка с навта и да се пръсне вътре
Известие
Collapse
No announcement yet.
Ръжда
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от giliev Покажи съобщениеНе мислите ли, че нашите коли са поцинковани и небитрябвало да им ръждясват праговете отвътре като на Уно, Регата, Типо и дугите от тези поколения италиански автомобили?Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
По прницип има спрейове за ръжда, а аз имам едни дърт руски, който е в шише, ползвах го за шкодата, сипвам в пулвелизатор и пръск, руския е някаква азотна киселина, която се свързва с ръдата, побелява и спира да мърда-това е по добре от масла и прочее.Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
Нагоре по стълбата, която води надолу
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от fred Покажи съобщениеПо прницип има спрейове за ръжда, а аз имам едни дърт руски, който е в шише, ползвах го за шкодата, сипвам в пулвелизатор и пръск, руския е някаква азотна киселина, която се свързва с ръдата, побелява и спира да мърда-това е по добре от масла и прочее.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Нищо не може да спре окислението на метала. Можем единствено да го позабавим малко. Колегите вече са ти изброили някои дребни хитринки за тази цел.
Аз обаче мисля, че ако искаш хубаво да си опечеш работата, трябва да си намериш добър автотенекеджия. Това си е чиста работа. Повтарям, трябва да е добър и да знае какво прави. Другото е като пръскането на носачите с всевъзможни смазки против скърцане, което е просто временно решение на проблема.
Трябва да се добави и това, че всички тези мазнотии лепят всичката прах на пътя, което може да създаде други проблеми..
Успех.
Comment
Comment